Casperr 29 aylığız yavaş yavaş vaktinin geldiğini düşünüyorum ama bir yandan kıyamıyorum gece uyanıp anne deyip ihtiyaçlarını söylüyor yine yan odam.hemen ama anne yüreği işte ne tavsiye edersiniz ?😢
Ssude Casperr 22 aylık kızım ben de hiç ayırmak istemiyorum odasını ama nasıl yapacağım ben de bilmiyorum malesef.
CuteBadesMama Casperr 20 aylıkken ayırmıştım, daha erken ayırabilirmişim. Aramızda uyuyordu, beşiğide yanımızdaydı ama odasını ayırınca hepimiz daha kaliteli uyumaya başladık.
maygirl Casperr 24 aylık iken.zaten odasina aşina gun icinde sk sk kullanırdık.oyuzden zorluk yasamadim.
Casperr Ssude yani yine siz bilirsiniz ama ben bu o kadar küçükken yapamazdım sanırım kendini yalnız savunmasız hissediyorlar şuan bile tereddüt ediyorum ama yavaş yavaş alıştırmam lazım büyüdükçe daha zor olur ama minicik geliyor gözüme benmi çok duygusalım anlamadım gitti
Ssude Casperr biz zaten kızımla şu an birlikte yatıyoruz. Memeden ne zaman keserim yatakları ne zaman ayırırım hiç bilmiyorum. Ben de bunları düşündükçe çok duygusallaşıyorum. Psikolog yardımı olmadan kendimi de iyi hissetmeyeceğim galiba🥺
citlembik2905 Casperr 21 aylıkken ayırdım ama daha erken de ayırsam olurmuş. Odamızda besiginde yatarken sürekli.uyanir yanımızda yatardı. Simdi masallah yatağından çıkmaz gelmez yanımıza 🥲😂
meeerve Casperr 13 aylık bir hafta önceye kadar gece hiç uyanmıyordu ailemin yanındaydım eve dönünce odasını ayırsam mı diyordum ama şu an çok fena tepetaklak oldu uykusu bir süre daha ertelemeye karar verdim. Deneyebilirsiniz bence hemen yan oda zaten sesini elbette duyarsınız
Rwerdst Casperr 10 aylıkken ayırdım. Şuan 26 aylık olmak üzere. İyiki önceden ayırmışım allahıma bin şükür diyorum😂