cennetkusum16 kota gbi deil tabi en az okadr yiyorsa o hafta balik yagina gerek yok.yemedgi hafta olursa verirsiniz.fazlasinida yiyebilir tabi..yiyorsa balik yagi kullanmayin en az bi el kadar yemesi balik yagi kullanmamasi icn yeterli dedi bama doktorumuz.