meri-ebrar Yarın işe başlıyorum yani denicem bir kaç gün kızım 2 yaşında annemle altlı üstlü oturuyoruz annemde duruyor kızım seviyor da ama 3 4 saatten fazla bırakmadım anneme yani tüm gün akşama kadar nasıl olur durur mu bensiz annemi yorar mi bilmiyorum siz nasıl geçirdiniz bu süreci eğer annem yapamazsa mecbur işi bırakmak zorunda kalicam
Asyaveannesi04 meri-ebrar Eğer işinizden memnunsanız işinizi bırakmayın derim zaten 1 sene sonra kreş yaşına geliyor, bende çalışan anneyim ilk haftalarda zor olmuştu ama kaliteli vakit geçiriyorduk şimdi 3.5 yaşında kreşe de başladı
Fidoss meri-ebrar çalışan anne olmak evet zor ilk günler sen de çok üzüleceksin bırakmak isteyeceksin ama işinin şartları iyiyse bırakma ne güzel güvenip teslim edebileceğin annen var bu büyük bir nimet senin için. 3-4 saat kalabiliyorsa normaldede öğlende 1-2 saat uyursa zaten sonrasında sen dönmüş olacaksın işten. İlk zamanlarki o yorgunluğun annelik vicdanı biraz ağır bascak belki ama her zaman milyonlarca çalışan anne olduğunu düşün kimi bakıcıyla kimi kreşle zor şartlarda gidiyor belki de bu devirde tek maaş zor bakacak biri varken bunu değerlendir
MamaUygarVibes meri-ebrar biz oğlumla yapisiktik resmen , iznim bitince ise nasıl başlarım, nasıl ayrılırım diye o kadar çok korkuyordumki.. 22 aylıkken kreşe verdim. Kademeli olarak saatini arttırdım. Yani ilk haftalarda bir saat duruyorken sonra iki saate yükselttim bu süreç 3 ay falan sürdü. Suan 9-14 kreşe gidiyor. Haftada iki günde ben nöbete gidiyorum. Gün içinde sıkıntı yaşamıyoruz ama ben nobetteyken geceleri hala agliyor, umarım bunada alışır diyorum🤷🏻♀️
1gebeshanim meri-ebrar bende pazartesi başlayacağım ama benimki 5 buçuk aylık. Ahh biberonada alışamadı. Allahtan yarım gün ama aşırı vicdan azabı çekiyorum. İnşallah sizinki alışır gözünüz arkada kalmaz anneniz en iyi şekilde bakacaktır
meri-ebrar MamaUygarVibes bende memeden kestim pispis sesi ile uyuyo ben yanına uzanıyorum ama annemle hiç uyumadi bilmiyorum nasıl olacak huysuzluk yapar ama uyku cana yeterse belki bayılır bı köşede 🙄
meri-ebrar 1gebeshanim bende yarım gün işler çok araştırdım ama maalesef bulamadım evlenmeden önceki çalıştığım yere tekrar gidicem o yüzden Tam gün diyorlar hep
MamaUygarVibes meri-ebrar başlarda zor olur ama bir müddet sonra alışır eminim içinizi ferah tutun :)
hatice11dndn Benim bebeğimde 6 aylık mecburen çalışmak zorundayım bakıcıya bırakıyorum çünkü ne kendi annem ne de kayınvalidem yok. İlk gün bebeğim beni görünce ağlamaya başladı hiç böyle yapmamıştı işteyken çok özlüyorum ama başka seçeneğim yok
Marianne meri-ebrar 2 yaş artık büyük çocuk, yemeği yemeyi bilir, oynamayı biliyor, laftan anlıyor, bir şekilde oyalanıyor, hem anneniz bakacak. Bir tereddütlü konu da yok. 5 aylıkken iş başı yaptım, şimdi 5 yaşını geçti. Zaman hızlı geçiyor.