arenvezeyno dengeli besliyorum. Avakado yediriyorum, ilik suyu, çorbalara zerdeçal, sumak gibi süper besinlerden ekliyorum. En ufak bir hastalıkta ilaca koşmuyorum. Ateşi 38,5 olmadan ateş düşürücü vermiyorum. Hatta acaba neden hastalanmıyor, sorun mu var diye dert etmiştim geçen ay. Babası eve grip getirdi. Hepimiz yakalanınca rahatladım. Babası 10 günde gripten ancak kurtuluyor. Kızım iki gün pik seviye yaşıyor. Üçüncü gün iyileşir maşallah. Yaz boyu bahçe sularken sırılsıklam ıslattım. Kız yapma üşür diyenleri de hiç takmadım. Çok hassas davranınca bağışıklık da gelişmiyor. Mesela eskiden neye dokunsa elini silerdim. Şimdi parkı yalıyor hiç sesimi çıkarmıyorum.