Sizce eskiden büyüklerimiz nasil 3-4 cocuk bakabiliyorlardi ?🤯
Bu konuda analizlerinizi bekliyorum.☺️☺️ biz mi yorgun savacilariz, eskiden bilinçsiz oldukları icin mi daha rahat büyüttuler? Acaba onlar da bizim gibi bazen bunaldilar ama kimseye soyleyemediler mi?
Eskiyi düşününce ne kadar zormuş diyorum.. Babaannem anlatıyor, 1 odalı ev, bulaşık makinesi
, süpürge hatta buzdolabı yokmus, 3 cocuk aralarında 2 yas var. Her gun dedem 3 ogun yemek ister. İşçilerini eve getirir oglen yedirir. Bulaşıklar kalır.. Ah ah anlattıkça üzülüyorum. Ben bazen bulasik makinesini bosaltirken bile söyleniyorum