Kızım 4 aylık, kışlık ne almalıyım kafam çok karışık :( astronot montlar çok hoş geliyor ama gerekli mi gerçekten? Uyku tulumu işe yarıyor mu, uzun kollu zıbın yeterli mi, eşofman tarzı kıyafetler mi gerekli zıbın üzerine? Ne kullanışlı oluyor ne fuzuli kestiremiyorum, her şeyi alasım var ama fiyatlar malum :/ evimiz çok soğuk olmuyor, tecrübeli anneler ne tavsiye edersiniz?