eliftugba hemen başla canım bu süreç uzun sürüyor, bende hamileliğimim 4.-ayı gibi ayırdım odasını suan7.ayındayım hala alışamadı sık sık uyanıyo ağlıyor krizlerdeyim. Bazen dayanamıyorum yanıma alıyorum kesintisiz uyuyor ama odasında sürekli yanına çağırıyor artık hamileliğim çok ağırlaşmaya başladı çok zorlanıyorum, sizde ilerlemeden deneyin, ilk bikaç gün zor gelecek ama ikinizde alışacaksınız. Her bebek farklı oluyor umarım hemen adapte olur