Kızlar bana uyku tulumu lazım bilindik markalarda cok pahali orta yollu uygun memnun kaldığınız tulumu önerisi varmı? Şimdi soyle bisi var. Kızımda dahil sıcağı seviyoruz yani alışkınız oda sıcaklığı 25 derece falan olunca bize cok iyi geliyor + yorganlarla yatıyoruz tam denk geliyor😁 ( kimisi cok fazla sıcak diyebilir ama bize uygun olan bu) geçen kış 2.5 tog almıştım ( civil marka) cok guzel tamda uygun ısıtıyordu kızımı. Ama küçüldü haliyle