eylulerva Teşekkür ederim. Maalesef normal bağışıklıkları güçsüz oluypr çocukların ayrıca okul döneminde çok sık hasta oluyorlar çünkü çoğu kişi yeterki gitsin diye hasta hasta çocuğunu okula gönderiyor mesela geçen yıl bir tane kız çocuğu hep hastaydı hep burnu akıyordu çocuğun yürümeye hali bile yoktu ben öğretmene rahatsız olduğumu bizim çocuklara da bulaştırdığını söylemiştim öğretmen de ben uyardım velisini ama çocuk okula gidice m diye ağladığı için mecbur getiriyormuş dedi. Sorumsuz aileler var yani. Bu arada hastalanır salgın da var o geçer de benim en çok tedirgin olduğum şeyler uyuzhastalığı ya da bit bulaşması, geçen yıl bizim sınıfta birinde varmış öğretmen çocuklarınızı kontrol edin demişti çok şükür kızımda yoktu ama olan kişiyi sordum söylemediler haklı da olabilirler bu konuda ama 11 kişilik sınıf ve ben üşenmeden öğretmen etkinlik yaparken whatsaptan fotolar atıyordu ordan sayıyordum kişi sayısını yine 11 kişilerdi ee bu durumda kafasında bit olan çocukta aralarındaydı..