The_paues Merhaba anneler.daha önce havale geçirmiş olan çocuğunuzu kreşe gönderiyor musunuz? Ne gibi önlemler alıyorsunuz?
Zlm The_paues benim kızım değil ama oyun grubunda bi arkadaşı öyleydi annesi doktor yasakladı zorunlu eğitim yaşına gelene kadar demişti
The_paues Zlm ben memurum ocakta işe başlayacağım 26 aylık olmuş olacak bi süre annelerimiz bakacak ama eninde sonunda kreşe gidecek gibi düşünüyorduk.bu durum beni korkutuyor ama ne yapacağımı da bilemiyorum
The_paues Minigim38 kaç aylık çocuğunuz? Epilepsi mi havale mi? Epilepsi sürekli olan bişey değil mi ateşle bağımsız
Zlm The_paues aynı durumdamısınız bilmiyorum ama o çocuğun ateşi az bile olsa havale geçiriyomuş sizinde öyle mi bilmiyorum bi doktora danışın isterseniz
Minigim38 The_paues epilepsi hastası egg de kesin tanı aldı. 6 aylıkken 24 saat içinde 3 kez nöbet geçirmişti 27 28 aylıkken ilacı bırakmıştık diğer ay 3 yaşa girecek
The_paues Minigim38 kuzum benim inşallah bi daha olmaz 🤲 ilacı bıraktıktan sonra olmadı demi artık? Ve nöbeti ateşli miydi ?
The_paues Zlm doktorumuza danışmayı düşünüyorum zaten.çok mu geçirmiş havale acaba ? Bizim 1 kez oldu inşallah da tekrar olmaz 8 ay önceydi