Kızlar merhaba bebeğim bugün tam 4 ayını doldurdu 1 aydır neredeyse geceleri 1 buçuk saatte bir uyanıyo çok az emip uyuyup kalıyo ne gece uykusu bar ne gündüz 1 ay öncesinde gece en az 2 kere uyanıyodu gündüz uykusu da çok güzeldi acaba doymadığı için mi uyumuyodur mama takviyesine başlasam mı