akca26 Kızlar 13 günlük lohusayım. Bir kase çorbayı zor içiyorum. Kahvaltı da peynirle duruyorum. Eşimle problemlerim var ilgisiz biri , stresliyim ilk bebeğim.. bunlar etkiliyo tabi.. İştahım nasıl açılır? Benim gibi doğum sonrası iştah kaybeden var mı?
mss_12 akca26 normal bir durum bende de olmuştu.ilk günlerin verdiği uykusuzluk ve yorgunluktan yemek yemeyi unutuyordum.sonra açılıyor iştahınız bebek daha fazla emdikçe sizde acıkıyorsunuz.şuan sizi ayakta tutacak şeyleri zoraki de olsa ağzınıza atın meyve,kuruyemiş gibi.
yigitinannesi10 akca26 bende aynı sorunları yaşamıştım emzirme problemleri yaşadık ama en kısa zamanda açılır iştahın merak etme bebek emdikçe acıkırsın ben şimdi önüne geçemiyorum valla her dk bişey canım istiyo