Selam kızlar bebeğim 6 ay 23 günlük ideal kilomun üzerinde hamile kaldım sezeryandan sonra eski kiloma döndüm çok kilo almadım aslında hamileyken ama ödemim çoktu herkes ne kadar zayıfladığımı söylüyor iyi hissediyorum bi 7 8 kilo daha vermek istiyorum ama emziririyorum emzirme açlığı çok fena bir kaç kere de spor aletlerinde bisiklet sürmek istedim dikislerim çok ağrıdı sadece yürüyebiliyorum spor olarak ne önerirsiniz söyle uzun süre tok tutacak süte iyi gelecek tarifleriniz var mı spor için ne olmalı ne yapmalıyım neye dikkat edeyim