kkbb367 diğer ay tam 3 yaş olacak çevremde özel kreş var en düşük 4 yaş alıyormuş oda sabahçı grup eğer 3 yaş alsaydi yarım gün vermek istiyordum benimki oyun oynamayı, çocuklarla vakit geçirmeyi cok seviyor, okula direk uyum sağlar ağlamaz hatta eve gitmeyelim ister ama malesef yaş tutmadı