elifalina
salihanur12 benim bebeğim 7 ay 12 günlük kabızlığımız 2 aydır devam ediyorum gliserin kansuk yazdı kullandık 5 kez , sürekli de onu kullanmak istemiyorum yiyeceklerine varana kadar dikkat ediyorum denemediğim bisey kalmadı gibi, doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum , çok zorlu bi süreç gerçekten