Birprensannesii__ Açıktan liseyi okumayı çok istiyorum.10 aylık bebegim var şimdilik mümkün değil bebegim biraz daha büyüdükten sonra düşünüyorum. Nasıl yapsam nerden başlasam bilemiyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
yohh_yavv Birprensannesii__ keşke pandemi zamanı girseydiniz o zamn online sınavlar oldu ve herkes mezun oldu
simseklivekalpli Birprensannesii__ temeliniz varsa açık lise basit zaten. Halledersiniz ben yenidoğan bebemle bitirmiştim
binnur37 Birprensannesii__ Ben pandemi zamanına denk geldim onlıne eğitim sayesinde mezun oldum yoksa olamazdım kesin .. Kayır yaptır bismillah diyerek başla biryeden …
bittercikolata__ Birprensannesii__ ben de okudum kredim az kaldı şuan 8 aylık bebeğim ve 5 yaşında kızım var geçen girdim sınava yapamayacak bişey yok kadın isterse herşeyi yapar
simseklivekalpli Birprensannesii__ hiç hatırlamıyorum ama 3 ya da 4 sınavı var. Bir de 3 kere dersi veremezseniz muaf oluyorsunuz o krediyi seçmeli ders seçerek tamamlamaniz gerekiyor