muhendissanne Kızlar merhaba, 2 aylık bebeğim var. Gündüzleri 1-2 defa 2’şer saat uyuyor. Sonra 15:30-16:30 gibi bir uyanıyor. Akşam 23:30-00:00’a kadar asla uyumuyor ya da 15-20 dk ancak uyuyor. Bu kadar uyanık kalması normal mi?
fdmry muhendissanne canım bebeğim gece 12-1 de uyuyor 2-3 defa kalkıyor 8 de tam uyanmış oluyor 8 den akşam 12-1 e kadar sadece 2-3 defa 10-20 dakika zorla uyutuyorum doktora sorduk gündüz hiç uyumuyor diye çok geç saatte yatıyor diye normal dedi her bebek bir değil dedi gece uyuduğuna şükredin hiç uyumayan bebekler var dedi
Bebegimm111111 Benimkide 8 de açıyor gözünü öğlen bir defa birde akşam uyuyor onun dışında uyumuyor bugün 5 te kalktı 11.5 ta zor uyuttum