Saçlarım kıvırcık ve gür. Duştan çıktıktan sonra bırak düzleştirmeyi kurutmaya bile vaktim olmayabiliyor. Artık çok bakımsız ve paspal hissediyorum. Remington düzleştiricim var ama önce 30 dk kurut sonra düzleştir derken min 1 saat hatta fazlası. Saçıma verdiğim zarar da cabası. Dyson düzleştirici mi alsam diye düşünüyorum. Kullanıp memnun kalan var mı?