Lazziya23 27 aylik uyanik saatlermiz birlikte geciyor..eşim ewdeyse babasiyla geciyor..ekran acmadik henuz..karsi degilim snır ve kontrol blinirse.. ben ihtiyac duymadım.kızimda oyle bn kalktgm an pesimdem gelir, 2 dakika oyunu biraksam oda birakir ama sorun olmuyor bzde ben duşumu bile alabliyorum ..kısa sureli beni bekliyor iletisimimizde sorun yok..cok guzel konusuyor.bnde anlattigim zaman mecbur kaldığm anlarda sorun yasamiyoruz.onun dişinda günün buyuk cogunlugu kitaplarla geciyor.etkinlik ve oyun kurarak..ve 2 3 saat kadarda dışarda zaman geciriyoruz.