26nur Son zamanlarda devletin verdiği d vitamini ise yaramıyor diye çok duyuyorum sizler neler kullanıyorsunuz ?
patlakprezervatif 26nur devletin verdiği d vitaminin dozunun eczacımızdan yüksek olduğunu duydum. Ve açıkçası istikrarlı bir insan değilim düzenli kullanamam bir şey olur diye onu kullanmadım. Ocean kullanıyorduk
hamcokelek33 26nur ocean kullanıyorum. Doktorlar kesinlikle zeytinyağlı olması gerektiğini söylüyor içerik olarak. Devletinkinde ayçiçek yağı var, üstelik yanlış hatırlamıyorsam içeriğinde paraben vardı
hilaldiyebiri Sağlık ocağından verilen monovit markayı kullanmadım ben de. Ocean aldım 400 IU olanı ondan bir fıs şeklinde kullanıyorum her gün.
yigitinannesi10 26nur devletin verdiğini hem aç karnına hem tok karnına denedim hep kustu o yüzden çocuk doktorumuz ocean önerdi onu kullanıyoruz
ayseeaslantas 26nur bizde sağlık ocağının verdiği damlayı kullandık ilk başta gazı olmayan çocukta gaz yaptı eczaneye gidip ocean d3 aldık Çok şükür düzeldi
havvamete 26nur yaza girmeden önce kullandkk en son 8 damla veriyordum. Yazın kesmiştik şimdi tekrar başlayacağız bakalım kaç damla diyecek bilmiyorum
fdmry 26nur doktor devinat önerdi ama internete bakıyorum forma bakıyorum böyle bir d vitamini hakkında hiçbir yorum yok