Guleryuz99 yanlış bilmiyorsam genetik oluyormuş ve 6 yaşa kadar normalmiş bende 6 yaşı bekledim zordu ama ne bileyim üzülür gibi geldi kaçırınca da aklı erince üzülüp ağlıyordu sorun yok diyordum sarılıyordum. Kızımda anne tuvalete gittim dedi bir gün kaçırmıştı ben duymadım ama dedim gittim falan dedi meğer rüyasında görmüş zor bir süreç