0100117 şikayet değil de belki durum bildirmiştir, sonuçta okula güzel güzel gidip geldiklerini sandığımız çocuklarımız aslında okulu birbirine katıyor olabilir 🥲 benim oğlumun da bugün beşinci günü, çok güzel vakit geçirdiğini anlatıyor ama ben başka şeyler seziyorum 🤦🏻♀️ öğretmen henüz bir şey demedi. Ama alışma sürecindeler ve çoğu ilk defa böyle bir ortamda bulunuyor, uyumsuzluk yaşamaları normal. Sizi tebrik ederim bu arada 🫶🏻 💜geçen sene sizin gibi egitim veren bir okula vermiştim oğlumu ama bir haftada bu çocuk hazır değil dediler. Okulda rehber öğretmen de yoktu, bir yönlendirme yapılmadı.