muhendissanne Kızlar merhaba, 2 aylık bebeğim var. Gündüzleri 1-2 defa 2’şer saat uyuyor. Sonra 15:30-16:30 gibi bir uyanıyor. Akşam 23:30-00:00’a kadar asla uyumuyor ya da 15-20 dk ancak uyuyor. Bu kadar uyanık kalması normal mi?
ogedayinannesi muhendissanne benimki gündüz belki 1 ya da 2 kez 1 saat falan uyur onun dışında hep 15 dk en fazla yarımşar saat uyuklar. Gece de 12-1 gibi uyur 3 saat sonrasında 2 saat olmak üzere sonra yine saat başı kalkar 10 dan sonra full ayakta mahvoldum…