3.5 yasinda oglum bu yıl Devlet okuluna yarım gün yazdırdım. İlk günler birlikte girdik cok ağladığı icin bu hafta bensiz girdi ama cok dun cok ağladığı için öğretmen 1 saat sonra saldi. Cok tuvalete gitmek istiyor bunu bir kaçış yontemi olarak kullanıyormuş. Bugun 10 dk durdu tekrardan yanima yolladı tepinerek agliyor dedi yanına yaklasinca tekmeliyor dedi. Ogretmeni ağladıkça dışarı çıkarttığı icin bu sefer bana diyor ki ben aglicam ogretmen yine beni sana getircek. Sınıf mevcut yüksek öğretmenin hepsiyle başa çıkması zor biliyorum yeri geliyor biz 1 cocukla basedemiyoruz biraz yaşıda var. Konuş biraz onla ağlamayacaksın alayim sınıfa aglayacaksa çantasını vereyim gitsin eve dedi açıkçası bu davranış bana pek yerinde gelmedi bu şekilde cocuk nasil okula alışacak