Oğlum 12,5 kilo, havalar soğuduğu için alışveriş yapmam gerekiyor. 18-24 ay mı almalıyım yoksa 2-3 yaş mı ? Geçen sene kıyafetlerini 1 beden büyük almıştım uzun süre giysin diye kıyafetler üzerine tam oturana kadar yıprandı çok pişman olmuştum şimdi de aynı hataya düşmek istemiyorum ama alıp da 2-3 ay sonra küçük gelir mi diye düşünüyorum 🥲 kafam çok karışık fikir verebilir misiniz