ikiprensesbebiss annevebebegiii__ isterseniz bi hastaneye götürün acile kuduzdan korkarım ilk belirtisi zaten yüksek ates ama aşı da vurulmuş bebeğiniz
endoplazmikretikulumiste annevebebegiii__ onu anladım da kuduz aşısı kısmını anlamadım başlığa kuduz aşısı yazmışsınız ya bir kedi köpek falan mı çizd tenini ? Kuduz aşısı olarak çevremde vurduran yok hiç rastlamadım normal vurulan aşılar arasında canlı aşı dedikleri aşılar ateş yapar genelde .
annevebebegiii__ endoplazmikretikulumiste canım kedi tırmaladı ondan aşı yaptırdım önceki yazdığımda da görürsün bakarken belki hatırlayan vardır diye detay vermedim
endoplazmikretikulumiste annevebebegiii__ ha görmedim canım yapay zekaya yazdım hafif ateş olabilir dedi 38,5 a kadar çıkabilirmiş onun yalancısıyım.
annevebebegiii__ ikiprensesbebiss götürdüm canım üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyormuş üşütmüş aşı da üstüne eklenince ateş yapmış çok şükür götürdük ilgilendi doktor