Oğlum 14 aylık oldu şimdi tekrar bi çocuk daha istiyorum hatta bayadır istiyoruz ama olmuyo oğlum da baya bı olmamıştı 1 yıl kadar .
Hamile kalmak istedigimde 3 ay vitamin folik asit kullandım eşimde proonat diye bi ilaç kullandı olmuştu şimdi ilaç kullanmıyoruz istiyoruz da çocuk olması için adet günleri falan vardı ya onlar neydi onları bilenler bi yazabilir mi kadın doğuma konrtole gidicem bakalım 2