22 günlük bebeğim. aslında bana göre gayet güzel gaz çıkarıyor ama gün içinde 4-5 kez kendini öyle sıkıyor ıkınıyor ki kıpkırmızı oluyor. Karnını ufalıyoruz yine aynı. Her emme sırasında tuvaletini yapıyor o sırada gaz da çıkarıyor. Sonrasında geğirmesi de oluyor. Ne yapayım bilemedim gündüzleri hiç durmuyor çocuk