Kasılmalarım vardı doktora gittim akşam saati
Doktor muayene ederken kist gördü kafasında ilk çok korktuk ama sonra bana kalırsa kafanıza takacak korkacak bir şey yok sakin olun içinizi ferah tutun dedi
19 da iyi bi detaylıya girmem gerektiğini söyledi
Daha önce Bu durumla karşılaşan var mı düzeldi mi
İkili temiz çıkmıştı ona da baktı tekrar olmadı ftal dna yapılacak