Kızlar selam. Aklımı kaçırmak üzereyim anksiyete tavan bende. 3 ay 10 günlüğüz aslında maşallah çok güçlü çocuk. Yüz üstü süperman pozisyonunda bas kalkık yeni doğdugunda bile oyleydi. Ama kucaga alıyorum başını gövdesini diklemıyor. Yukarıda doğru ilgisini cekecek birşey koyuyorum zorla kaldırıyor sonra tekrar düşürüyor. Kucaktayken bal kontrolü yok. Endişelenmeli miyim daha vaktımız var mı sizlerde durum nedir