ballibadem_ Oyun grubuna giden anneler kaçıncı ayda başladınız? Bir de ne kadar ücret ödüyorsunuz? Haftada 2 gün birer saat aylık 5500 tl dedi benim görüştüğüm bir yer.
[silindi] ballibadem_ ilk goturdugumde 13 aylikti ara ara goturdum sonra zaten ben evde cocugumla oyun oynuyorum orda yine ben cocukla oynuyorum pek mantikli gelmedi dahada goturmedim😁
gzmdasss ballibadem_ 29aylık Oyun atölyesi var haftada 1gün 1saat ayda 4saate denk geliyor 1400₺ Birde spora gönderiyorum haftada 2gün yine 1er saatten ayda 8saat 2000₺
Mryasmin Nerede oturuyorsunuz ? Ben 18 aylıkken götürdüm seans ücreti bebeğim 18 aylıkken 300 tlydi 1,5 saat . 3 al 2 öde vardı . Şuan 2 buçuk yaşında goturmedim hiç kışın götürmeyi planlıyorum .
ballibadem_ [silindi] biz de ilk başta öyle oluruz muhtemelen sadece benle oynar ama sonra sonra alışmaz mı ya diğer çocuklara da amaç zaten sosyalleşmesi😄
ballibadem_ gzmdasss oyun atölyesi ücreti bana söylenenin yarısı. Bana da zaten biraz fazla gelmişti 5500
herseyimcocuk herseyimcocuk ay karışık olmuş 2 saat bir günde sizden farkı. Bence 1 saat çok az yetmez çocuğa anca alışır
ballibadem_ herseyimcocuk ayı ilerledikçe saat aralığı artacak dedi ama ücret fazla mı diye düşünüyorum ben de 1 saat için
karsumeri Anneli oyun grubu bana da saçma gelmişti zaten evde ben oynuyorum etkinlik yapıyoruz. Bugün ilk günüydü oyun grubuna verecektim ama kreş kısmı açılmış tam 35 aylık şuan saat 1 den 5e kadar ve çok memnun kaldım.
ballibadem_ karsumeri ama evdekinden daha farklı şeyler illaki vardır ya mesela evde çok fazla duyusal oyun oynanmıyor kum su vs orada daha rahat oynanır
[silindi] ballibadem_ ebeveynli oyun grubuydu bizim gittigimiz cocuklar sadece ogretmen esligi ile anneleriyle oynuyodu valla hic cocuk kaynasmasi yasamadik oyuzden daha goturmedim🤣
herseyimcocuk ballibadem_ biraz daha araştırın belki 2 saat 5 bine bulursunuz 1 saat çok az bence fiyatına da değmiyo
ballibadem_ [silindi] bizimki de öyle. 5 çocuk ve anneleri, bir öğretmen, bir psikolog şeklinde. Ay kafam karıştı ya pahalı da geldi zaten bi de gidipte böyle gereksizmiş hissi olursa çok üzülürüm😄
[silindi] ballibadem_ insallah guzel tecrubeler edinirsiniz ama benim pek kafama yatmadi mahalle parkinda ordan daha fazla sosyallesiyoruz 🤣 giderseniz olumlu yada olumsuz bana tekrar yazarmisiniz sizinde dusuncelerinizi merak ediyorum☺️
ballibadem_ herseyimcocuk evet ben de böyle düşünmeye başladım. Bir de acaba gitmesem de o paraya eve mi materyaller alsam diye düşündüm😅 birlikte evde oynarız. 2 yaştan sonra biraz daha büyüyünce gidebiliriz dedim
Zlm ballibadem_ 13 aylık başlamıştım 3 yaş 2 aylık gibi bıraktım ne kadar veriyoduk hatırlamıyorum 4 buçuk yaşında kızım şu anda biraz pahalıydı ama ben memnundum haftada iki gün gidiyodu
Mnli ballibadem_ ilk çocuğumda 22 aylıkken 2. De 19 aylıkken başladık şimdi kızım 26 aylık olacak haftasonu İngilizce oyun grubuna başlayacağız 1 saat tek gün 4 bin ama bu iyi bir yer mesela ebeveynli cimnastiğe götürüyoruz orası daha hareket üzerine haftada 2 orası 3 bin kayseride