Eşimin mesleği gereği buraya geldik . İstemediğimiz bir şehirdi bundan dolayı çok mutsuzum. Burda yaşama fikrine alışamadım hala. Sebebi bizim aklımızda olan yerler vardı oralardan biri gelir diye şartlamıştık. Zaman asla geçmiyor mutlu olamayacak gibi hissediyorum kendimi. İçimi dökmek istedim sadece