Tam 6 aylık bebeğim var oyun matındaki sallanan oyuncakları yakalama tutmaya çalışma yok. Çıngırakla ses çıkartıyorum mesela gözüyle takip edebiliyor eline verdiğimde tutuyor ağzına götürüyor. Çok oyuncaklarla temas halinde olmak istemiyor korkmalı mıyım?