Oğlum 5 yaşında ana okuluna başladı öğretmenini dinliyor sınıfta uyumlu gibi ama çocukları görünce bahçede tüm dikkati yaşıtlarında asla gözü kimseyi görmüyor beni bile. çıkışta almaya gidiyorum bir arkadaş edinmiş kendine bulutu beklemek istiyor oğlum gitmemiz lazım diyorum inatlaşıyor öğretmenimiz çocuğunu alan gitsin diyor çok stres oluyorum diğer çocuklar çok sakin bir benimki hareketli ben mi çocuğumdan çok şey bekliyorum hiç fikrim yok lütfen bana akıl fikir verin