MademoiselleZengin55 Öğretmen olan arkadaşlarım sorum başlıkta aslında.Bu sene fiyat belirleme konusunda biraz tereddütte kaldım.Fiyatlar çok değişkenlik gösteriyor.Bu arada yabancı dil öğretmeniyim ve 14. yılımı çalışıyorum.Siz hangi bantta ders veriyorsunuz?
Meri-Mel MademoiselleZengin55 Yazın 4 ay verdim ücretli öğretmenlik yaptım hep atanmış değilim 3 yıldır da nerdeyse uzaklaştım ne olur ne olmaz diye normalde kimya öğretmeniyim fen bilimleri ve kimya iki öğrencim vardı ihtiyaç sahibiler diye saati 200 TL olarak verdim ihtiyaç için yapmadım gerçek fiyatları bilmiyorum yer Bilecik
glz2 MademoiselleZengin55 arkadaşım biyoloji dersi veriyor 400 e öğrenciler mağdur olmasın diye diğer hocalar 700 e veriyormuş diye bi veli demiş hocam sizin ücretiniz çok düşük diğer hocalar sizden daha iyi galiba🤣🤣
MademoiselleZengin55 Meri-Mel Bende İzmir’deyim iki öğrencim var geçen seneden 700 liraya anlaşmıştık.Bu sene bir kurumda çalışmaya başladım,baktım herkes 1000’den başlıyor 2500’e kadar falan diyor 😄😄Kafam karıştı biraz açıkçası 🙈
MademoiselleZengin55 cLearQueen Yani aslında öyle 🙈😀Her telden fiyat var,bende şaşırdım ne diyeceğimi 😁
MademoiselleZengin55 glz2 Ay bi de öyle bir durum var 😄😄Sen kıyamıyorsun ama bu sefer de farklı bakış açıları gelişiyor .Yorumlardan yola çıkarak 700 lira çok az değil sanki😇