Papatya5801 bizde girişte bekledik bugün dün içerideydik 8 eylülde başladık.. Genel anlamda güzel kızım alıştı gibi bazı arkadaşları çok ağladı annelerini istedi devamlı. Umarım onlar da yarın adapte olmuş olurlar 🌸 ama dün sınıf mevcutu 18 iken bugün 22 kişi oldu açıkçası biraz moralim bozuldu. 2 öğretmenin yetebileceğini düşünmüyorum yarın konuşacağım.