Tgbrl Sol mememde şişlik var ve içten içe sızlıyor göğüs ucumda büyüdü ve kızarık görünüyor emzirdikten sonra sızlaması daha da artıyo korkuyorum sağmaya başladım bebeğime de zarar vermekten korkuyorum sağarak veriyorum ama eğer iltihab gibi birleyse yine de geçicektir yardım lütfen 🙏🏻
Zuzu Tgbrl canım öncelikle geçmiş olsun,yaşadığın şey süt kanallarının tıkanmış olması.Bol bol emzirmezsen geçmez,özellikle ters pozisyonda emzir geçmezse dr antibiyotikle çözer ama sakın emzirmeyi kesme
Tgbrl Zuzu teşekkür ederm canım emziriyorum hatta emzirdikten sonra da sağıyorum ama yine de böyle inşallah geçr korktuğum şey başıma geldi 😔
EmineA Canım benim sıcak suyla kompleks yap ve ovala sert yeri ve ovalarkende inşirah suresini oku ben çok faydasını gördüm bende senin gibi oldum göğsüm taş gibi olmuştu ve birde uçları çok kötüydü kanıtordu emzirmekte istemiyordum hem oğlumada zararı olur diyordum sonra kuzenim geldi bana emzirmezsen göğsünün içindeki süt kesilir çökelik gibi olur dedi bir arkadaşının olmuş ve kesip almışlar tabi ben o korkuyla acısada göğüslerime pompa yaptım ve yukarıda yazdıklarımı uyguladım çok iyi geldi hemen çözülüyordu ve doktorum bacoderm diye bir ilaç verdi göğüs ucuma 2 günde düzelmeye başladı ve 1 haftada eski haline döndü şimdi hiçbirşeyim yok şükürler oldun 🙏🏽
Tgbrl EmineA teşekkür ederm canım cevabın için dediklerinide yapıcam ama zaten sağıyorumda emzirdikten sonra inşallah ilerlemeden geçer söylediğin ilacı doktoruma sorayım bende