kızlar izmirde oturuyorum malum hala sıcak buralar akşamları esiyor biraz ama evlerin içi yanıyor biz iki gün önceye kadar klimayla yatıyorduk ama geçen bebeğimin burnu falan akmış korktum klimayla yatmıyoruz şimdi ama bu seferde çok sıcak oluyor terleyip üşütürse diye korkuyorum nasıl olcak