Merhabalar. Bebeğimde inek sütü alerjisi var. Yedi aydır diyet yapıyorum. Tekrar doktora gittik ve deri testinde yine pozitif çıktı. 4x4/10x10 mm şeklinde
Ama kanda spesifik IgE bakıldı ve negatif çıktı. Hangisine guvemeliyim. Doktora iki gün sonra gideceğiz ama çok sabirsizim. Kan daha mı güvenilir acaba geçiyor olabilir mi alerjimiz