Kızım 8 ay 20 günlük bu aralar çok fazla yaşıyoruz bu kaygıyı normalde geceleri güzel uyuyan bir bebeğim vardı artık ne gece ne gündüz uykumuz kalmadı özellikle gece uykusunda gözleri kapalı ağlıyor bebeğim kucağıma alıyorum kafayı koyup yatıyor normalde o uyuduktan sonra kendimle ilgilenir vakit ayırırdım yarım saatte bir geri uyanıyor kafasını koyup yatıyor tek o olsa yine iyi yanıma alıyorum beraber yatalım diye gözleri kapalı mırıldanıyor hemen pışpış yapıyorum öyle yatıyor geri fakat uykularım gece iki gündür özellikle çok bölünüyor yarım saatte bir uyanıyoruz ve karnı da tok mamayı falan almıyor gözler kapalı ağlıyor zaten gündüz uykuları da aynı şekilde uyanıyor varlığımdan emin oluyor kucağıma alınca direk uyuyor iş falan yaparken de emeklemeye başladık sürekli paçama yapışıyor kucağına al diye yine iş yaparken neyse ama uyku çok zorluyor 3 haftadır falan zorlanıyoruz son 2-3 gündür daha beter var mı önerileriniz