Kızlar o kadar yorgunum ki bebeğim 6 ay 22 günlük alerjik bir bebek zaten başta bilemedik yoğun gazlı ve hiç uyumayan bir bebekti büyüdükçe de alerji maması vs ilerliyoruz reflü tedavisine başladık alerjinin de mi etkisi var ama daha şimdiden o kadar huysuz ki umarım büyüdükçe de böyle kalmaz diyorum gündüz uykusu çok nadiren bir kez falan uyur yarım saat çoğu zaman hiç uyumaz sadece dizimde sallarken mayışır bıraktığım gibi uyanır 1 aydır falan emekliyor bir şeyler keşfettikçe dikkatini verdikçe düzelir dedim ama yok mizacı böyle galiba sürekli mızmız ağlıyor kucak istiyor ama atak falan değil sürekli böyleydi yani o kadar yoruldum ki artık Allah yokluğunu göstermesin bin şükür evladım var ama sosyal medyada falan bakınca sanki bir benim bebeğim mi huysuz böyle hiç uyumuyor sürekli ağlıyor kucak istiyor diyorum böyle olan var mı biraz teselli ve morale ihtiyacım var ya geçer diyin nolur 🥲