eslem2112 Ben kızımı 3 yaşında kreşe göndermiştim,ilk 3 gün zor geçti ama sonra çok alıştı ve severek gitmeye başladı.Sosyalleşti ve başka artıları da oldu. Hatta milli bayram olduğu zamanlar anne neden beni okula göndermiyorsun diye ağlıyordu🤣 Bence denenmeli