Arkadaşlarım o kadar çok yardımınıza ihtiyacım varki… kızım 3,5 yaşında karı koca çalışıyoruz şimdiye kadar babaanne anane baktı bu süreçten sonra çeşitli sebeplerden kreşe başlatmak zorundayım .hiç istemesemde .. Gönül isterki çalışmayayım çocuğumu büyüteyim ama mecburum … Malatya da bakmadık kreş bırakmadım ama üniversitedeki gibi (mfk) kreş yok hiç yok ya villa tipş küçük odalara sıkıştırmışlar yada okul içine koyup taş kayıp haline gelmişler . İki okul çok güzel isim veren olursa söylerim ama çalışanların bile mini giyip abes süslülğkle okula miniklerin yanında durması şuanda rahatsız etti nedense beni adamakıllı birileri yok mu Allah aşkına ana okuluna ay olarak yetmiyoruz