kurabiyeee evet canım ben 40 günlüktü hasta olmuştu odur budur kullanıyorum. İzotonik sodyum klorür zaten vucut sıvısına en yakın sıvıdır için rahat olsun hiç bir zararı olmaz yan yatırarak başla ilk defa yapacaksan eğer bir burnuna sıktıktan sonra hemen yüzüstü çevirip sırtına hafifçe güzelce vur sonra diğer tarafına döndürüp üste kalan burun deliğinden tekrar diğer burnunu yıkayabilirsin nefesi kaçıyormuş gibi sesler çıkartabilir korkma o zaten o fazla suyu atacak öksürecek korkmana gerek yok yani bir de bu paketi açıp kullanmaya başladıktan sonra on gün içinde tüket on günden uzun kullanmaya çalış hatta bir dahaki sefer 100 mililitre olanları var onlardan alırsan daha iyi olur