tugbaninpenceresi herkesin bebeği farklıdır ben sana şunu yap diyemem.. bebeğini sebzeler ile tanistiracaksin .. şimdiye kadar sütünle doyuyordu zaten .. 6 ay dolunca aç kalacak diye bir şey yok, yemediği zaman telâşlanıp, yıpratma kendini .. hemen pes etmişsin sen de .. biraz sağlam dur .. bir sürü kombinasyon var ek gıda sabır işi.. mesela havucu haşladın verdin ,belki soğuk geldi yemedi .. benimki 13 aylık hâlâ soğuk birşey yemez .. ılıkken ez ver gerekirse ısıt.. kabak tam mevsimi değil onu biraz erteleyebilirsin .. ben de blw ile başladım, bizim ek gida dönemimiz yaza geldi beziyle koyuyordum mama sandalyesine, biraz oynuyor biraz yiyordu sonra hooop banyo .. şimdi sobalı ev cesaretim yok hergün banyo yaptırmaya.. yani durum şu ki anneye ,bebeğe, havaya ve birçok şeye göre değişkenlik gösterebilir.. ben de okudum araştırdım ama kendime uyarladım.. hiç püre yapmadım, yazın eline köfte versem oturur yer .. blw sayfasında bir kere bile kaşıkla verirseniz blw yapmış sayılmazsınız diyor ama bebek kendi yemeyi de öğreniyor sonuçta.. yani biraz relax .. biraz gevşeyin, çok katı kurallarınız olmasın.. şimdilik ilk yardım ve çatalla püre..zeytin yağını unutmayın.. gerekirse sütünüzü sağın püreye.. tadını alsın başta.. veya kaşığa tepkisi varsa kaşıkla sütünüzü vermeye çalışın.. alternatifler çoğaltılır..ben ilk zamanlar karışık çorba tariflerine girmedim .. brokoli haşladım ki hâlâ bayılır.. önce tek tek başlayın gerisi gelir .. ilerde çok kızacaksınız kendinize .. ben üzüldüm ,siz gözlerimden yaşlar aktı diyince ben de o dönemden geçtim.. başka odaya gidip ağlayıp gelirdim .. geçecek ama inanın.. bir gün mama mama diye peşinizde dolanacak ❤