iki ay önce emzirmeyi kestim sonra göğsümde bir saatlik hissettim alt kısımda. Elleyince acıyan. Sıkınca süt geliyor tabi. Sadece elleyince acıyor. Doktordan randevu aldım ama 2 gün var korktum bu yüzden sabırsızlandım. Bu durumu yaşayan var mı? Sadece sertlik ve elleyince acı var