mercmkwnneei Doğum yapalı 31 gün oldu arkadaşlar doğum sırasında çok fazla alltan baktıkları için korkudan gidemedim 40 m çıkmadan randevu aldım giden varmı varsa alttanmo bakıyor 7 dikisim var
aslhnkrts mercmkwnneei alttan bakıyo canım dikişlere falan bi de vajinal ultrasonda bakabiliyor bazen doktor
defnesmam42 mercmkwnneei alttan muayene parmak ile değil ultrason ile yapılıyor emin ol daha acısız dikiş kontrol yapıyorlar birde bu kadar ama gerçekten beklediğin kadar acı hissetmiceksin
birtutamorgu mercmkwnneei o psikoloji çok kotu ben o muayeneler yuzunden vajina yikama hastalığına yakalandim çok yeni yeni bırakmaya calisiyorum
yagmur35yy mercmkwnneei korkma canim ağrılı bisey yapmıyorlar geçti o günler sağlıkla büyüsün inslaah
defnesmam42 mercmkwnneei hayır spektlum müdür nedir adı o değil vajinal ultrason sokuyorlar alttan o acısız bisey onun kadar acılı bir işlem değil
prensesveannesi1 Smear için kelebek takıyorlar beni mahvetmişti doktor bide vajinal ultrason ama o acıtmıyor canım her bünye aynı değil ben korkudan 2 ay sonda gitmiştim
Bebikoluhayatim prensesveannesi1 smear da çubuğu dibine kadarmı götürdü yoksa sizmi kastınız kendi nizi benimde test vermem lazım ama hiç vermedim biraz tırsıyorum galiba oysa normal dogumda yaptım😃😃😃
Nikita mercmkwnneei alttan ultrason ile bakıyor. Benim canım acımadı. Ödüm kopuyordu canım acıyacak diye
Retzja Benim doktorum 40. Gün alttan eliyle de muayene etmişti, sonrasında vajinal ultrasonla da rahmimin ultrasonunu çekmişti. Her doktorun kontrol sistemi farklı demek ki.