6 aylık bebeğim hiç bişey yemiyo ek gıda 2 kaşık biberonla anne sütü veriyorum içmiyo mama da içmiyo açlıktan ağlıyo yemiyo beni kemiriyo resmen diş diyorum jel ve diş tozu kullanıyorum yok uyurken yerse yiyo yoksa yemiyo günde 2 bez değiştiriyorum oda dolu olmuyo bezinde kristalleşme gördüm ne yapabilirim iştahını ne açar çişide baya sarı önerilerinizi bekliyorum anneler