senosii Kizlar 3 gündür kafayı yemek üzereyim cok çaresiz hissediyorum bebegim hergun saat 5 ten sonra ağlamaya başlıyo emzik verince rahatlıyor geri ağzından atıp ağlıyor kucağa gelince rahatlıyor falan baya sürüyor bu neden olabilir acaba
altay2123 senosii benim bebeğimde ilk zmaanlar öyleydi saat 5 dedi mj başlardı hep kucak vs saat 8 e kadar ayakta hep kucagimizdaydi ama kolik bir bebek değildi ne zmanq ki 2.ayinq girmeye başladık yavaş yavaş duzeldi bazen sebepsis yere de olqbiliyor şimdide meme reddi ile savaşiyoruz bakalım
eymenku senosii ne kadarlık bebek genelde kolik olan bebekler hep aynı saatlerde başlar ağlamaya onun ağlama saati gelmeden ılık bir duş ve yağlarla masaj yaparak bı nebze olsun rahatlatabilirsin ama gerçekten kolikse malesef ne yapsanda o saat geldi mi ağlarlar
defnesmam42 senosii aynısı benim kızımda vardı epey bir mücadele ettim hiçbir şey fayda etmedi o agaldi ben ağladım çok kötü günlerdi kolik diyip yolladılar beni ama kolik değildi eminim sonra kendi araştırmalarım sonucu cadı saati diye bir şey olduğunu öğrendim bence de yaşadığımız şey oydu sizde bir bakın isterseniz
Ybksln Kolik bebeklere aynı saatte sancı girer diye biliyorum öyle duymuştum. Ilık duş emzik rahatlatma yöntemi diye biliyorum
Aklimideliricem Doyduğuna eminsen kolik olabilir. Bende aynı saatte ağlıyo diye koliktir diye kendi kendime teşhis koymuştum ama açmış meğerse 🥹
senosii Aklimideliricem doyduguna eminim fazlasını hatta kusuyor emzik ve ayakta sallayınca duruluyor
Minnak_mavis Merhaba benim bebeğim de bir buçuk aylık dediğiniz gibi ikindiden sonra aynı şekilde bir şiddetle ağlamaya başlıyor. Elim ayağıma dolaşıyor. Gaz sancısından olduğunu düşünüyorum.
senosii Minnak_mavis benimki kakasını da yapıyor bugün 2 kere gayet iyi yaptı eczane bigaia aldim onu denicem bi artik
senosii eymenku 1 ay 13 günlük suan 3 gündür aynı saate agliyir ya gün boyunca sessiz sakin uyuyor ama akşam 5 den sonra biseyler oluyor resmen ana kucağına koyuyorum yok durmuyor en son emzik verip ayağımda sallıyorum duruyor
defnesmam42 senosii internetten canım telefonum bozuk çoğu şeyi açamıyorum yoksa chat gptye falan sorardım oraya bakabilirsin veya intden bakabilirsin 🙏 kusura bakma ben bakıp yazamadim
altay2123 senosii bebeginiz ne kadarlik acaba o saate yqklastiginda farklı bir aktivite yaptirsanjz o saatte duş aldırın yada o saate yakın uyutmus olun
senosii altay2123 1 ay 13 günlük o sıra tam uykudan uyanıyor bazen o uyanmadan uyandirirsam cok huysuz oluyor