Bu sefer isteyin. İsterken de istemekten hoşlanmadığınızı, bir eş olarak bunu kendisinin düşünerek siz istemeden vermesi gerektiğini, böyle yapmadığı için de kendinizi ona bir yük gibi hissettiğinizi ve çok üzüldüğünüzü, bir daha istemek zorunda kalmak istemediğinizi belirtin.
Evet, onun düşünmesi gerekir ama düşünmüyorsa söyleyeceksiniz. Ben 1 yıldır ücretsiz izindeyim. Daha bir kere istemedim, eşim sürekli hem nakit bırakır hem hesaba gönderir.